pazarlama nedir
Ne - Nedir ?

72 Pazarlama Tanımı

Pazarlama tanımları

Philip Kotler’ın açıklamaları bulunmaktadır., Amerikan Pazarlama Birliği (AMA) ve işletme okulu pazarlama klasiğinin yazarı. Diğer tanımları yazarın soyadına göre alfabetik olarak izlerler.

Bu nedenle, pazarlamacıların yaptıklarını farklı şekilde tanımlamaları şaşırtıcı değildir.

Burada farklı uzmanlık alanlarındaki deneyimli uygulayıcılar tarafından yapılan 72 pazarlama tanımının bir araya getirilmesi.

  1. Amerikan Pazarlama Birliği  (AMA) Yönetim Kurulu’na göre,  Pazarlama  , müşterileri, müşterileri, ortakları ve toplumu için değeri yüksek olan teklifler oluşturma, iletme, sunma ve paylaşma etkinlikleri, kurumlar ve kurumlarında.

  2. Dr Philip Kotler  ,  pazarlamayı  “kar Amacı gütmeyen Bir hedef pazarın ihtiyaçlarını karşılamak Için Değer bulma, yaratma tarihi sunma sanatı ettik” Olarak tanımlamaktadır Pazarlama, karşılanmayan ve arzuları açılıyor. Tanımlanan pazarın fiyatı ve kar potansiyeli, tanım ve ölçer. Firmanın hangi segmentleri en iyi şekilde hizmet edebileceğini belirliyor ve uygun ürün ve hizmetleri tasarlıyor ve tanıtıyor.

  3. Pazarlama  , mesajlara ve / veya işlemlere neden olan mesajlar ve / veya eylemlerdir. Jay Baer  – Başkan, İkna Et ve Birliği. Şimdi Devrimi’nden  Amber Naslund ile yazar   .

  4. Pazarlama  , geleneksel olarak, bir kuruluşun, ürün ve hizmetlerinin teslimatı ve nihayetinde satışını yapmak için hedef kitlesine iletişim kurma, onlarla bağlantı kurma ve bağlantı kurma aracıdır. Ancak, dijital medyanın, sosyal medya ve teknoloji yeniliklerinin ortaya çıkmasından bu yana, ürün ve hizmetlerini satın almak istediklerimizle birlikte insanlarla daha derin, anlamlı ve uzun süreli ilişkiler kuranlarımız hakkında daha fazla önem kazanmıştır. Her geçen gün artan bir şekilde parçalanmış medya dünyası, pazarlamacıların birbirleriyle olan bağlantılarını güçlendiriyor ve aynı zamanda yeni bölge kurma konusunda bir fırsat geliyor. Julie Barile –  e-  Ticaretten  Sorumlu Başkan Yardımcısı, Fairway Market

  5. Pazarlama  , araştırma, hedefleme, iletişim (reklam ve doğrudan posta) Pazarlama, çiftçilik için çiftçilik yapmak olduğu için satış yapmaktır; doğrudan satış sahası elde etmek için izleyici hazırlar. Mary Ellen Bianco –  Pazarlama ve İletişim Direktörü, Getzler Henrich & Associates LLC

  6. Pazarlama  , planlamale zaman içinde bir ilişkiyi eğitecek, güncellemeecek ve tekniğini yönlendirerek devam eden bir iletişim alışverişidir. Zamanla tehlikesi olduğundan, zamanla güven oluşturduğu. Güvenle bir topluluk, ürün ve hizmetlilerin güvenliği, genel olarak bir toplulukla ve bu konuda sizinle ilgilenenlerin hakkındaki ürünler hakkında heyecanlı hale gelir – savunucular, sadık misyonerler, müşterileri tekrar eder ve sık sık arkadaş olurlar. Pazarlama, neyin kaptığını ve markanız için heyecanlı duyduklarınızı ve onları düşündüğünüzde, bunlar dahil ve bunları ve evet, en iyi tarafı, süreçte harika arkadaşlıklar kurmayı tanımlayın gerçekten harika bir yoludur. Renee Blodgett –  Genel Müdür / Kurucu,  Magic Sos Medya

  7. Profesör Philip Kotler,  pazarlamayı  “müşterinizin istediği karda tercihması”  olduğunu açıkladı  360 derecelik bir güvenlikden pazarlamacılar sorumludur. Twitter, sosyal oyun tanıtımında “marka ile oynama” gerekimlerinden farklı olabilir. Müşteri hizmetlerinden satışlara ve muhasebeye kadar müşteri teması “yeni pazarlamayı” bir arada.  Toby Bloomberg –  Bloomberg Pazarlama / Diva Pazarlama

  8. İyi yönetilebilir  pazarlama  (a) planlama stratejisi – değer önerisi, pazar stratejisine gitme ve dünyaya marka konumlandırma ve imajı. İyi yapılmadığı pazarlama (b) asla sonaamayacak reklamların ve promosyon dozlarının sonsuz bir kontrol listesidir. Yirmi birinci yüzyıldaki pazarlama (c) büyük şehirler, ancak işletme hedeflerini yönlendirmek için ayarlanabiliyor, hesaplanabiliyor. Zekice yapıldığında pazarlama (a) tarafından yönlendirilir (b) ‘nin küçük, disiplinli bir alt kümesini içerir ve (c) kültüründen mahrum bırakılır. Matt Blumberg –  Başkan ve İcra Kurulu Başkanı,  Dönüş Yolu

  9. Pazarlama  , bir firmanın müşteri odaklı pazarlama bir şekilde gelire dönüştürdüğü süreçtir. Mark Burgess  – Yönetici Ortak,  Blue Focus Pazarlama

  10. Sezgisel tasarım,  pazarlama  , doğru mesajı / kavramları doğru kişiyle eşiğinde. Ürününüzle, hizmetinizle veya kişisel bir bağlantı olan veya dikkat çekici olmayan ve davetkar birisini bulma. Pazarlama, bir etkinlikte ağ iletişimi kurmak, basit olabilir veya baskı, dijital, halkla ilişkiler, sosyal medya ve yayıncılığı düzenlemek En iyi pazarlama sonuçlarından gelir. Basit tutmak bazen en iyi stratejidir. Lisa Alıcı  –  Alıcı Grubu  Başkanı ve İcra Kurulu Başkanı

  11. Pazarlama  , markanızı oluşturuyor ve haritada işaretliyor ((ürün / hizmet / şirketiniz için gelir gelir) en iyisi orada ve otelinizle kurduğunuzda koruduğuna ikna ediyor. Marjorie Clayman  –  Müşteri Geliştirme Direktörü, Clayman Reklamcılık, Inc.

  12. Pazarlama  , üretimindeinin isteği ve isteklerini karşılar. Andrew Cohen  – A Takımı Başkanı (Feragatname: Andrew ile başkanı değilim.)

  13. Firmanın iş hedefleri  pazarlama  , karlı gelirler elde etmek için elde edilenlerin kimliği, dikkatini ve harcanabilir gelirini  kendine  çeker. Pazarlama, bir şirketten önce ürün satışını geliştirmeden son satışa ve satış sonrası desteğe kadar bir ürün veya hizmet alma sürecidir. Bu pazarpazarlama stratejisi  iş hedefleri, hedef ağı, pazarlama stratejileri, pazarlama taktikleri ve ilgili ölçümlerden bazıları. Bir işlev olarak pazarlama, araştırma, dağıtım, satın alma, satın alma sonrası (ek destek ve iade dahil) ve savunuculuk dahil olmak üzere mevcut müşterinin tüm satın alma seçeneklerini içerir. Heidi Cohen  – Riverside Pazarlama Stratejileri Başkanı

  14. Pazarlama  , insanlarla kişisel olarak bağlanan ve başkalarıyla paylaşma arzusu yaratan karşı konulmaz deneyimler yaratıyor  Saul Colt –  Büyü Başkanı, Taze Kitaplar

  15. Pazarlama  , hedefinize, ortaklarımıza, yatırımcılara, çalışanlara ve şirketinizin etkileşimi kurduğu yerde birisine ilgi çekmek için öykünüzü anlatır. Kullanıcıların, sizi temel, temelli ve gerekli bir sıkıntı olarak yaşamlarına davet edip etmeyeceklerine karar vermelerine yardımcı olan senaryo. Herkesin markanızla etkileşime girme şekli. İlk, oğlu ve aradaki onu şey izlenimi. Jeff Cutler –  Genel Müdür Yardımcısı ve Genel Müdür, Vitals.com

  16. Pazarlama  geri gelmeyen ürünler ve bunu yapıyor. Steve Dawson –  Başkan, Walkers Shortbread Inc.

  17. Pazarlama  , ürünleriniz, markalarınız ve işinizleğiniziiniziniz arasında, sizden alabilecekleri şekillendirir kuruyor. Veya Regis McKenna’nın dediği gibi, “Pazarlama onu şeydir.”   Sam Decker –  Kurucu ve İcra Kurulu Başkanı, Mass Alaka

  18. Pazarlamanın  , servis sağlayıcıyla onu şeyle ilgisi yoktur müşteriyle yapacağı ettik. Pazarlama, servis sağlayıcısını güvenilir bir danışman ve kaynak olarak konumlandırırken aynı zamanda müşteriyi eğitir ve ilgisini çeker. İyi pazarlama iki yönlü bir yoldur. Harika pazarlama müşterinin ne istediğini anlar ve verir. Shennandoah Diaz  – Başkan ve Başkan Mayhem,  Brass Knuckles Media

  19. Pazarlama  , bir karı veya önceden belirlenmiş bir hedef, o anda bir müşteriyi, müşteriyi ve / veya memnun memnun etmektir. Steve Dickstein  – Genel Müdür, Hugo Naturals

  20. Pazarlama  , esas olarak dış iletişimde, hizmet hedefi hedefi. Şirketlerin, genel kurumsal hedeflerin daha verimli bir şekilde yönetilmesi için tüm iletişim hedeflerini (reklam, pazarlama, satış vb.) Tek bir departmanla aynı hizaya getirerek geri dönüşlerini planlamalarını içermektedir. Antoine Didienne

  21. Pazarlama  markalaşma, adlandırma, fiyatlandırma ve ücretli ve kazanılmış medya arasındaki köprüdür. Satış değil. Gini Dietrich  – Genel Müdür,  Arment Dietrich, Inc.

  22. Günümüzde  pazarlama  nihayet müşteri odaklı. Sosyal medya bunu gerçekleştirdi. Piyasalar bir kez daha sohbet ediyor. Pazarlama, pazarayı tanımak, doğru ürünü, o ürün için arzu edilen ve doğru insanlara sahip olduğunuzu bildirmekle. Diyen eski atasözü pazarlama olmadan doğru olmaz. Gerçekten daha iyi bir ücret kapağını sahip olabilirsiniz, ancak insanlar sizin olması gerektiğini bilmiyorsunuz ve kapınız nerede bilmiyorsanız, hiçbir yol atmayacak ve konuşma olamazcak. Sally Falkow –  Nisan,  BASINÇ

  23. Pazarlama  , yönlendirmeyi veya hizmetini satın almasına yardımcı oluyor. Jason Falls  –   Sosyal Medya Gezgini

  24. Pazarlama  işin oyun kurucusudur. Başarılı hokey bayiliklerinde olduğu gibi, en değerli oyuncu onu zaman en çok gol atan oyuncu değil, başkalarının puanları almasına izin veren oyunu yaratan oyuncudur (sanırım Gretzky, Crosby veya Orr). Harika bir pazarlama ekibi, markanın oyun alanını değerlendirir, rakiplerinin pozisyonlarını hızlı bir şekilde yakalar, güçlü ve zayıf yönlerini buluyor, ekibinin pozisyonlarını güçlü, zayıf ve zayıf yönlerini eşleştirerek oturuğundaki diski puanlama konusunda en büyük fırsatla koyar. ”  Sam Fiorella –  Web / Sosyal Medya Stratejisti, Sosyal Yol Haritası

  25. Pazarlama  , boyut ilgi çekici. İnsanla ilgi çekici bir ilişki kurma eylemidir. Paul Flanigan  – Danışman, Experiate.net

  26. Pazarlama  , hedef müşterileri uygun taktikleri ve ziyaretçileri bir ürüne maruz bırakma, tepkilerini ve geri bildirimlerini ölçmek ve nihayetinde satın alma yollarını hazırlamamaktır. Augustine Fou  , Kurucu,  Pazarlama Bilimleri Danışmanlığı Grubu, Inc.

  27. Pazarlama  , ürünler ve hizmetler karlı bir şekilde geliştirip yönlendirir. Chris Garrett –  Chrisg.com

  28. Pazarlama  , ürünlerimizi satın alıyor, satın alıyor. Eğer büyük bir şekilde işlemek yarayacaksa, orada bir işyeri açması için bir strateji ya da büyük bir fikir olması gerekir. Pazarlama yapan bir planla başlarız: hedefler, strateji ve taktikler (stratejiiyi nasıl uygularız) Bu, yönlendirmeyi planlama ve bulma işlevi kurmalarına yardımcı olan ve doğru yapılmadan onlar için benzersiz bir değer yaratan bir süreçtir. Lois Geller  – Başkan, Lois Geller Pazarlama Grubu,  Tepki  Yazarı  :

  29. Pazarlama  kanalı agnostik, veri tabanı ve müşteri odaklı olmak. Bu, pazarın genelinden yararlanarak ölçülebilir sonuçlar sağlar; Tüketici / iş çıkarlarına ve müşteri cevap vermek. Sue RE Almanca  – Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Baş İletişim Sorumlusu, DMA

  30. Pazarlama  , bir şirket veya marka ile sonuçta markanın geri aranması, tercih edilmesine veya işlem yapılmasına yol açtı. Günümüzün sosyal ağ dünyasında, bu konuşma ağızdan atılanlar kelimesiyle yapılmasıiye uğramaktadır. Geleneksel pazarlamacıların bir çıkması ve bu eğilimi etkilemesi için daha fazla çalışmak gerekir. Josh Glantz  – Başkan Yardımcısı ve Genel Müdür, PCH Online-Publishers Clearing House

  31. Pazarlama  , bu tür ürün ve hizmetlere ihtiyaç duyan ve isteyen müşterilere hangi ürün ve hizmetleri sunacağınız bir yoludur. Çok yönlüdür, hedef pazarınızı araştırmakla başla ve mesajınızı çeşitli pazarlama medyası yoluyla yürütmek için bir plan hazırlamayı en iyi yolunu ararken. Amaç, hem sizin hem de müşterilerinizin hedeflerini sağlamak için hizmetinizi sunun. Bu süreçte bir süreçtir – her zaman mesajınızın hala pazarınızdaki ve isteklerini yönlendirdiği değerlendirmek. Trish Green –  Genel Müdür Yardımcısı, Pazarlama Müdürü, Öğrenci Fonu Grubu, LLC

  32. Pazarlama  , iş stratejisinin yüzü olan. Bunu yapmak için, pazarlama hedefi, cazip yüksek büyüme segmentlerini hedefleyin. Pazarlama, organizasyonu tek fikirli, markalaştırılmış marka değeri teklifini tanımlamak ve temas noktasını değiştirmek için gününü sunmaya devam ediyor. Pazarlama, bu hedefe ve teklife zorlayıcı, farklılaştırılmış bir teklif sunmayı sağlar. Ve pazarlama, pazarları / işletmeleri / ortak memnuniyetini ve marka sağlığını ve üretici ölçer ve geliştirir. Pazarlama, yeni tasarımlar, yeni teklifler ve yeni pazarlar, pazarın gelişimi, teslimi ve büyümesi için tek hesap verme işleminiuğudur. Cathy Halligan – Kıdemli Başkan Yardımcısı Satış ve Pazarlama, PowerReviews

  33. Pazarlama  , oluşturduğu veya paylaştığında hikayenizi anlatan herhangi bir şeydir. Ann Handley –  İçerik İçerik Yöneticisi, MarketingProfs, CC Chapman  İçerik Kuralları  Yazarı

  34. İyi bir ürünle  pazarlamanın  tümü Eğitime Kadar kaynatılabilir. İnsanları herhangi bir iyi ürün hakkında etkili bir şekilde eğitmek, eylem üretmek için isteğiniz yaratır. Jeffrey Harmon  – Orabrush Pazarlama Müdürü

  35. Pazarlama  neden oyunda olduğunuzunuzu analizeli ve zor sorular sorunuz. Daha sonra, bir plan olmalı – ve hedef satış isteğimiz bağlı olmalı – net görev. Tutku, planlama yerine geçmez. Unutma, vızıltı satış değil. Gerilim iyidir. İyi sağlıklı tartışmalar gerginliğe neden olur ve grubunuzu ileri doğru hareket ettirir. Risk al ve hata yapmaktan korkma. Bir pazarlama kampanyası yüzünden hiç kimse ölmedi. Büyümek istiyorsan oraya gitmelisin. İşinizi yeni bir stratosfer içine alın  Jeffrey Hayzlett –  Hayzlett Grubu,  Ayna Testinin  Yazarı

  36. Pazarlama  müşteriyi tanımakla mümkündür (mevcut veya olası) o kadar iyi ki, bülteninizi okuyacağım ve arkadaşlarınızla paylaşacağım, cüzdanımız sık sık alıcı bir kart taşıyacağım ve zaten sizinle birlikte olacağım. Ari Herzog  – Politika ve İletişim Uzmanı

  37. Pazarlama  terimdir marka araştırma, PR, reklam, doğrudan yanıt, promosyonlar, sadakat, talep yaratma, vb   Anne Hollanda –  Yayınevi,  HangTestWon.com

  38. Pazarlama  , daha fazla ürün satmak için yardımcı olduğumuz şekilde tanımlanır. Joey Iazzetto  – UniCom Pazarlama Grubu Başkanı

  39. Pazarlama  , kazanç yaratma ve işletme simgesi oluşturmada, müşterileri yaratma, memnuniyetle ve tutma sanatı ve bilimidir. Pazarlama, resmi veya gayri resmi olarak tanımlandı. Pazarlama, en yüksek etikette benimsemeli, çevreye saygı duymalı ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeye çalışmam. Max Kalehoff  – Pazarlama Başkan Yardımcısı, Tıklanabilir

  40. Karlı  pazarlama  , satın alma potansiyeli, ürünlerinizin / hizmetinizin, isteğinin karşılamada, kabul edilebilir satın alma maliyetimizde daha düşük bir satın alma alma maliyeti ile tekrar tekrar kazanma olasılığıini hatırlatır. Jerry Kaup  – MemberLink.org

  41. Pazarlama  , ikna edici iletişimin sanatı ve bilimidir. Dave Kerpen  – Genel Müdür,  Sevimli Medya

  42. Pazarlama  , satın alma avantajları, reklam, ambalajlama, yerleştirme, fiyatlandırma ve promosyonlar bir ürün veya hizmet için farkındalık, değerlendirme, satın alma / geri alım ve tercihin artırılması uygulamasıdır. Tarihsel olarak, pazarlama tek yönlü bir etkileşimdi, ancak sosyal medya ve viral pazarda kullanımı ve etkililikleri iyiliği veya hizmet sunumu şirketi tarafından beslenen, giderek daha da Türkiye katılıyor. Robin Korman  – Başkan Yardımcısı, Global Sadakat ve Ortaklıklar, Wyndham Otel Grubu

  43. Pazarlama  , potansiyel müşteriinin ne istediğini ve talep edilebilir keşfediyor ve rekabetten daha verimli ve etkili bir şekilde sunuyor. Paul Kulavis  – Sterling Park Grubu Yönetici Ortağı

  44. , Pazarlama  Bir değer değişimi, önceden doğru, doğru hedeffe doğru ürün veya hizmet alımı ve etkileşimi satın almak için doğru şekilde bir pazarlamacı ve aralarında değerin iki yönlü değişimi. Bir sohbet olarak pazarlama, odaklıiyi gerçek dinleme, bağlı, bağlılık ve nihayetinde satın alma dahil olmak üzere orjinal bir sohbete dahil eden ürün veya hizmetin doğru hikayeyi yorumeder ve anlatır. Gerry Lantzm –  İşe  Yarayan  Hikayeler, Inc.

  45. Pazarlama  , satışın yanı sıra müşteri hizmetleri ve elde edilen tutmayı da onlarla bağlantılı ve taktik çok yönlü bir süreçtir. Birincil aşamalar, hedef kitleleri belirleme hedefi, belirli bir alan ve kanal içeren bir pazarlama / iletişim stratejisi geliştirmeyi (hedefe yönelik reklam, tanıtım, içerik, etkinlikler / dijital baskı, yayın), değerlendirme ölçüp değerlendirmeyi ve öğrendim. ve pazardaki kuralları. Pazarlamayı bir kuruluş ile müşterileri arasında ileriye dönük işlerin açıklanması ve şekillendirilmesi konusunda yardımcı olacak umutlar arasında bir geri bildirim olabilir. Rebecca Lieb,  Arama Motoru Optimizasyonu Hakkında Gerçeğin  Yazarı

  46. Pazarlama  iş olanakları, müşteri hizmetleri ve müşteri hizmetleri konusunda müşteri adayları, müşteri hizmetleri kurar, müşteri talebini yönlendirir ve kurumsal veya ürün /  hizmetimizi iletir  . ”   Ann Z. Marshman – Genel Müdür

  47. Pazarlama  , karlı büyümeeyi öğrenme etmek için talep yaratma sanatı ve bilimidir. David W. Mischler –  Başkan, Altascend Danışmanlık

  48. Pazarlama  , istediğinizi duymadıkları bir şeye ne kadar ihtiyacınız duyduklarını anlamalarına yardımcı oluyor. Doreen Moran  –  Dijital Stratejist

  49. Pazarlama  , bir ürün / hizmetin sahibi bir alıcısını, zorlayıcı bir mesaj hizmetten sorumlu bir şirketten satın alınıyor ve satın almayı planlıyorsunuz. “Dikkat, ilgi, arzu, eylem.”   Paul Mosenson  Başkan, NuSpark Pazarlama

  50. Pazarlama  , potansiyel müşteri hizmetleri veya hizmetinizi satın almak, tanımlamak, bölümlemek, yönetmek ve ikna etmek için kullanılan sistem, çok kanallı (orada ve çevrimdışı), müşteri hizmetleri ve işlem stratejisini planlama ve işlemine devam etmek için kullanılanları analiz eder. Yatırım Getirisini optimize etmek için yapabilir gibi (yatırım getirisi). Sharon Mostyn –  Başkan Yardımcısı, 1. Mariner Bankası

  51. Pazarlama  , hedef kitlenizle ürünlerinize veya hizmetinize, desteğinize bağımlı hale gelmeye zorlayacağınız ve buna devam etmek ve ilişki kurmak için bir bir fırsattır. Başarılı pazarlama, hedef kitlenizin şirketiniz hakkında o kadar güçlü olduğumda hissettiğim şu anda size günlük rutinlerine ve yaşam tarzlarına entegre eder. Jeanniey Mullen  – Global Genel Müdür Yardımcısı, Pazarlama Direktörü, Zinio ve VIVmag

  52. Pazarlama  , reklam, halkla ilişkiler ve doğrudan pazarlama vb. Valerie Oben  – Foxboro Danışmanlık A.Ş. Başkanı

  53. Pazarlama  , bir sayfada, telefona nasıl cevap verilir, e-postaya ne kadar hızlı ve etkili bir şekilde yanıt verin, ödenecekleriniz nasıl ele aldıkları, çalışanlarına ve nasıl davrandıkları ile ilgili her şeydir. Doğru yapıldığında, pazarlama PR, satış, reklam, yeni medya, kişisel iletişim ile harika bir ürün veya hizmet bütünleşik. Başka bir sözcük, pazarlama bir disiplin veya etkinlik değildir – bir şirketimiz her şeyi – en hedef şirket başarılı olmak isterse. BL Ochman – Başkan

  54. Pazarlamanın  modern tanımı,  planlama ve iş hedeflerini bulmamanın avantajlarını öğrenmek. Bu, hareket halindeyken, hedef kitle / toplulukların bilgisi, keşfedilmesi, tüketilmesi ve paylaşılmasıyla ilgili davranışların müşterinin yaşam tarzı hakkındaki tarihi ve tarihi yaklaşmasındaki bilinmesi ve karşılanması tarihinde gelir. Bu iletişim ve ilişkiler, yönlendirici davranışları, gelir yönlendirici yönlendirmek için etkiliyor. Lee Odden –  TopRank Online Pazarlama  İcra Kurulu Başkanı

  55. Pazarlama  , yabancıların savunuculara beslendiği devam eden deneyim sürecidir. Trey Pennington

  56. Pazarlama  , müşterileri çekmek ve bunları duymaklarına ürün ve hizmetlerle ilgili bilgileri almak için gerekli tüm faaliyetlerdir. Bire bir ve bire çok olmak üzere tüm kanallarda gelen ve giden pazarlama taktiklerini içerir. İdeal olarak, pazarlama uzun vadeli bir ilişkiyi öğrenme eder, tüm müşteri marka güvenliğiini içerir – yani destek ve müşteri hizmetleri. Pazarlama, kendimizi tasarımıyla başlar ve satın aldıktan sonra uzar. Patrick Prothe  – Pazarlama İletişimi Müdürü, Bakış Açısı

  57. Pazarlama  , bir ürün veya hizmet o ürün veya hizmet için bir pazarla bağlamak için tıklayın. Michael Puican –  DePaul Üniversitesi  Kurumsal Eğitim Direktörü

  58. Pazarlama  , hedefinizin acılarını tanımlamak, bu ağrıyı yönetebilmek bu da sonuç olarak müşterilerinizin müşterileri satın almalarını veya kalmalarını geliştiriyor. Joe Pulizzi –  Kurucu  İçerik Pazarlama Enstitüsü  (Feragat – ı İçerik Pazarlama Enstitüsü için yazıyorum.)

  59. Pazarlama  , şirket için planlama, pazarlama, satış, pazarlama, pazarlama, satış ve pazarlama konularında pazarlama. Humphry Rolleston

  60. Pazarlama  , müşterilere nasıl bir şey arzulayacağına karar vermekte ve daha sonra tercih oluşturmaları için müşterileri ve diğer paydaşları dahil etmeyi kararlaştırmaktadır. Ken Rosen  – Yönetici Ortak, Performance Works

  61. Pazarlama  , izleyicilerinize bir mesaj iletme ve onlardan bir yanıt alma alıştırıcısıdır. Bu yanıt şirket markanızın olumlu bir izlenimini, bir öğeyi satın alma dürtüsünü, şirketinize daha fazla bilgi edinme ve hatta mesajınızı başkalarına yayma şeklini alabilir. İstediğiniz yanıt ne olursa olsun, pazarlama her zaman genel iş hedeflerinize geri dönecektir. Cece Salomon-Lee   Halkla İlişkiler Pazarlama ile Buluşuyor

  62. Pazarlama  , müşterilere yönelik servisler veya hizmetini bir başkasının başında seçerek yollardaki mesajların ve programların (4P’ler – ürün / paketleme, fiyat, yerleştirme ve promosyon) bölümündeimidir. Charlene Örnekleri  – Pazarlama Direktörü, Heartland Tatlandırıcılar

  63. Pazarlama  , alıcılarınızı gerçekten çok iyi anlıyor. Ardından, ürünlerimizi hazırlayabilirine yardımcı olacak ürünlerimiz, ürünlerimiz ve bilgilerimiz. David Meerman Scott  –  Gerçek Zamanlı Pazarlama ve  PR’in en  çok satan yazarı

  64. Pazarlama  , daha fazla insanın daha fazla mal satın almasını sağlamak için davranışını etkiliyor, daha fazla para için. Mark W. Schaefer  – Schaefer Pazarlama Çözümleri İcra Direktörü. Twitter’ın Tao’s  Yazarı

  65. Pazarlama,  doğru şekilde yapıldığında, markanızda veya ürününüzde bu kadar şaşırtıcı bir şeyler yaratır, başka bir yerde bağlanmadan ne zaman şaşırtıcı ne anlatılırsa anlatmak istediği ve nasıl ayarlanabileceğini. Peter Shankman –  Yardımın Kurucusu (Muhabir) (HARO) ve Sosyal Medya Danışmanı. Müşteri Hizmetlerinin  Yazarı  – Sosyal Etkin Bir Dünya İçin Yeni Kurallar

  66. Pazarlama  , satmak istediklerinizin değil, müşterilerin satın almak istediklerinin temel prensibi ile sürekli olarak sunmak için mevcut tüm bunlar birleştiriyor. Sürekli pazarlamacılar sürekli olarak müşterinin bakış açısı düşünür ve sürekli olarak ‘Onlar için ne var?’ Diye sorarlar. Başarılı pazarlamacılar temas ve işlem yoluyla güven kazanırlar. Jim Siegel –  Pazarlama ve İletişim Direktörü,  HealthCare Chaplaincy

  67. Pazarlama  , satış, marka, değer ve vizyonu olumlu bir şekilde birleştirmeyi hedefleyen bir seçenek. Jayme Soulati  –  Soulati Medyası

  68. Pazarlama,  genel olarak, bir ürün veya hizmete bağlı olarak bir izleyiciye iletilmesidir. Etkili pazarlama, hem sanat hem bilimi birleştiren iki yönlü bir iletişimdir. Sürekli honlanmış, ayarlanmış ve test edilmiş olması gerekir, sonu olmayan bir disiplindir. Etkili pazarlama sembolleri kurar ve güven verir; “İtme” veya “çekme” edilmedi Etkili pazarlanması anahtarı, markanız, ürününüzün veya hizmetiniz için iletişim karışımını doğru hale getirerek, en elverişli ve kabul edilebilir durumda bulunduğumuz yerlerdele veya kullanıcılarla en iyi nasıl yapabilirime giriyorsanızsınız. Mike Sprouse  –  Epic Medya Grubu Pazarlama Direktörü

  69. Pazarlama  , kemiklerinize, onu sevecek insanlara bağlı ve zarif bir şekilde verebilirsiniz, inandığınız ve bildiğiniz bir teklif öneriniz. Ve sürekli olarak cilalama, çimdikleme ve hassaslaştırma işlerini dinliyor; önde, müşterilerin isteğini duymadığı onu elinden alarak, müşterilerin sevdiği şeyleri daha fazla ekliyor ve olmasını bekliyoruz. Liz Strauss  – Kurucu, SOBCon ve İcra Kurulu Başkanı, İçten Düşünme

  70. Kapsamlı  bir bakış açısını  pazarlama  , bir otel veya hizmetin algılanan değer ve / veya tercih edilebilirliğini değiştiren herhangi bir şeydir. Bir işlevsellik talep eğrisini sağa doğru hareket ettirerek talebin esnekliği. Bill Tanner  – Stratejik Araştırmalar Kıdemli Müdürü, AH Belo

  71. Pazarlama  , satışlarla ayrılmaz bir şekilde pazardır ve bir deneme veya satış yapmadıkça, ‘pazarlama’ olarak etiketlenmemelidir. Pazarlamadaki kritik işlemler, şu anda bir işletme hakkında bilinenler (trendler, düzenlemeler, hedef kitle, rakipler), hedef odaklı veya alıcılar, bu işin nereye götürüleceği, tercih edilebilir iş hedeflerinin neler olduğu, oraya ulaşma planı ve bu amaçlara göre kullanıcılara yönelik seviye üyelerinizindir ? Bu pazarlama yaklaşımı, hedefin mevcut bir iş genişletmek veya yeni pazarlara girip girmediği sayfada. Pazarlama adımındaki, adımından, satın aldığı ya da satın alanından satın alma kararı aldığı yaklaştımak üzere. Alexandra Tyler  Markalı ve Sosyal Medya Pazarlaması Başkan Yardımcısı, Citi Global İşlem Hizmetleri

  72. Pazarlama  , büyüyenler ve markalar, bölgesel kurar. Disiplini, disiplin, birlikte hedefle uyumlu olacak bir sonraki marka kişiliği yaratır. Pazarlama, uzun vadeli bir taahhüt oluşturma. Bu ikna edicidir ve hiçbir şey PR’ın üçüncü tarafın onay yetkisi gibi bir fikrini oluşturmaz. Bill Gates’in dediği gibi, “Oğul dolarımın altında olsaydım, PR’a harcardım.”  Deborah Weinstein  – Başkan,  Stratejik Hedefler

Pazarlamanın  tanımları  perspektife Göre değişmekle Birlikte, GENELLİKLE Bir ürünü Nihai Olarak satacak ettik umarım buy alma dışındaki Bir ilişkiyi sürdürecek Bir hedef Tüketici pazarına Veya Diğer Kullanıcıların bulunduğu ilgisini çekmeye atıfta bulunur.

Sizce bu  pazarlama tanımlarından  hangisi  en iyisidir? Lütfen kendi pazarlama tanımınızı yapabilirsiniz.

 

Şapkamın büyük ucu bu sütuna yerleşmiş ve pazarlanan herkesi tanımlayan netleştiren.

Not:  Tanımlar çeşitli kaynaklardan derlenmiştir. Üreticilardan bir ila beş cümle ile cevap vermeleri istendi. Anlaşılır bir şekilde, belirli cevaplar konuya göre uzun sürdü. Editör olarak, kullanım ve yazım için küçük kullanım yapıldı. Düzenlemede ortaya çıkan hata veya yanlışlıklar benimdir. Açıkça belirtildiği gibi, okuyucular tanımlarını ya da yönlendirmelerini sonraki yorumlanır eklemeye davet edilir.

Yorum Yok

    Yorum Bırak